BLACK AND WHITE MASK

Vánoce jsou období klidu a odpočinku... Ale upřímně, kdy jste si dali na obličej úžasnou masku a odpočinuli si?
Hned o dvou úžasných relaxačních maskách Vám něco povím!
Tož udělejte si kávičku, vyprávění začíná...

Co od masky očekávám, když nezapočítávám relax, tak je to určitě zjemnění a projasnění pleti.
Maska, kterou jsem testovala jako první, je Oligodermie DOUBLE POWER, která má gelovou konzistenci, doplněnou o peelingová zrníčka.


Musím přiznat, že tato kombinace 2 v 1 je mi velmi sympatická, vzhledem k tomu, že jsem velmi časově vytížená.
Ale již k samotné aplikaci...
Masku naneseme na obličej a necháme deset minut působit. Během těch deseti minut se maska krásně vpije do obličeje a na pleti zůstanou jemná zrníčka. Při smývání masky zároveň provedeme exofoliaci pleti a po usušení obličeje je pleť krásně projasněná, vyhlazená, vypnutá a to  i díky kyselině hyaluronové. Rozjasnění pleti umocňuje derivát vitamínu C.
Maska má úžasnou velmi jemnou ovocnou vůni, kterou bych si uměla představit i jako parfém.
V rámci testování jsem masku používala jeden krát týdně a musím přiznat, že má pleť byla krásně vyplá a projasněná.
Žádné podráždění jsem během testování nezaznamenala.
Vzhledem k tomu, že Oligodermie je francouzská značka kosmetiky, tak i samotné balení masky je velmi chic!

Masku od Oligodermie DOUBLE POWER je možné zakoupit za 959,- na www.oligodermie.cz, kterým zároveň děkuji za možnost masku vyzkoušet.

Druhá maska, kterou v tomto období používám je Sisley krémová pleťová maska s černou růží.
Maska má růžovou krémovou konzistenci.


 Zaručuje hydrataci, vyživení a zjemnění pleti a omlazení. Maska se aplikuje buď na deset minut, po té se smyje, nebo se nechá na pleti působit přes noc (to je SUPER!), pleť je po ránu jako znovuzrozená a nebo jako okamžitá záchrana, tedy v okamžiku, kdy naše pleť volá S.O.S., tak si ji nanesu místo krému, pleť se vypne a na ní nanesu makeup.


Cena této masky je 2229,- a kde ji můžete zakpupit? Například v síti parfumérií Douglas!

A jak relaxujete vy, moje milé?

Krásné svátky Jana

Komentáře

  1. Tak pro mě by byla vhodnější ta noční maska, protože bych asi ani těch 10 minut nenašla, ale dosti mě odrazuje ta cena...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rozjasnujici se mi libi vic, uz kvuli tomu peelingu! Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Obě masky vypadají zajímavě, škoda jen té ceny :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky