Hydratační sérum Oligodermie

Problémy s pletí dokáží pěkně potrápit život, ať už se jedná o akné nebo vysušenou pleť.
To druhé potkalo mě. Suchá kůže na krku, místy drobné pupínky akné, zkrátka nic závidihodného.
A protože se můj problém táhnul docela dlouho, už jsem přemýšlela, že zajdu na kožní. Ale nakonec jsem to neudělala a objevila jeden kosmetický zázrak, o který  bych se s Vámi ráda podělila.
Jedná se o hydratační sérum od firmy Oligodermie, které mi bylo poskytnuto internetovým obchodem www.zdraví-krása.cz




Tento web nabízí kosmetiku od renomovaných značek jako je Ryor, Dermaheal, Medik8, zkrátka výrobců jejichž výrobky patří mezi špičku v kosmetických salónech, a které jsem již měla možnost vyzkoušet,  a proto jistě pochopíte, že jsem byla velmi potěšena, když mi byla spolupráce nabídnuta.
Ale zpět k danému séru...
Skleněná, elegantní lahvička s pumpičkou obsahuje 30 ml růžového gelu. Díky rostlinnému glycerinu (6%) udržuje pleť vyhlazenou a vláčnou.
Při prvním použití jsem byla docela skeptická, neboť po užití séra jsem neměla úplně pocit, že by mou pleť zalila vlna vlhkosti, ale byl to takový prvotní pocit, neboť pleť nebyla vysušená, ale hydratovaná, akorát nebyla extra vlačná. Na druhou stranu, po séru, které se nanáší ráno nebo večer, má následovat krém, který účinky séra podpoří.


Zkrátka a jednoduše výrobek je super a po třech týdnech používání se mi pleť hodně zlepšila a uvažuji, vzhledem k ostatním pozitivním reakcím na jiných blozích, o koupi dalších výrobků od Oligodermie.

Cena séra je 949 Kč.:-)

A co vy a séra, používáte? Znáte francouzskou značku Oligodermie?


Komentáře

  1. Moc takovým přípravkům nevěřím, ale je fajn přečíst si recenzi, že to má někdo odzkoušeno a ještě, když to funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku neznám, ale vypadá fajn :) Séra všeobecně nijak často nepoužívám, nemám ráda, když je po nich pleť taková lepivá.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  3. Pre mňa sérum nebude, ale inšpirovala si ma na skvelý darček pre kamarátku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ke spolupráci, ještě když byla takto úspěšná a tys byla se sérem velice spokojená :) To je potom paráda :). Já musím říci, že mě problémy se suchou pletí také trápí tak děkuji za tip, sérum neznám, tak se na něj blíže podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Domčo! :-) Zkus ho, myslím, že nebudeš muset litovat! :-)

      Vymazat
  5. Awesome post! Thanks for sharing! Love it! Have a fabulous weekend darling!
    Much love, Len
    www.lenparent.com

    OdpovědětVymazat
  6. Akné mi hodně ovlivnilo život na několik let, věř že ani v lékárně speciálně namíchané "lektvary" tenkrát nepomohly. Momentálně se mi pleť dost zlepšila a kromě pár pravidelných dní je to celkem dobré. myslím si že za to mohu děkovat Mýdlu z farmy uhlovému. Žádná séra nepoužívám ale o této značce u jsem slyšela celkem dobré ohlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks a lot, my dear :D You have to try :D

    Great post and super informational :D I really like to use seruns :D

    NEW TIPS POST | Healthy Hair on Summer.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekný článok :) Produkt vyzerá super :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Tuto značku neznám, ale jsem ráda, že jsi spokojená. Výrobek vypadá skvěle. Já séra nepoužívám, ale třeba vyzkouším :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Séra skvěle doplňují běžnou péčí.:-)

      Vymazat
  10. Teda, to je zrovna něco, co potřebuju, sérum vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  11. Great review. Thanks for sharing.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to hezky ikdyž jsem o tom snad ještě neslyšela :) jezký článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je jednou poprvé! :-) Děkuji za hezký komentář! :-)

      Vymazat
  13. Značku neznám. Já nyní používala sérum od Saloos :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  14. Značku znám používá ji moje kosmetička, je to luxus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zatím zkušenost jen s tímto sérem a maskou (ve vzorečku) a také jsem spokojená! :-)

      Vymazat
  15. Musím vyskúšať, lebo je to presne to čo momentálne potrebujem.

    Ak si fanúšičkou matných rúžov, tak ťa pozývam na blog: testujemekozmetiku.bogspot.sk prípadne navštíviš moju fb stránku: testujeme kozmetiku. Páá tešm sa na tvoj komentár

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky