Oriflame NovAge

Jsou články, na které se výslovně těším a tento je jeden z nich! :-)
Jsem moc ráda, že kosmetická fa Oriflame se vrací ke svým kořenům a umožňuje zákaznicím vyzkoušet si jejich produkty, alespoň tedy u sady NovAge to platí, na vlastní kůži.


Sada mi přišla krásně zabalená, v luxusní bílé taštičce. Uvnitř se ukrývala krabička v níž byly jednotlivé produkty krásně uložené.



Sada, kterou jsem si vybrala je určena pro věk 30 + a slibuje, jak už to u těchto sad bývá boj proti vráskám, intenzivní hydrataci a ochranu proti UVB/AVA záření.
Základem těchto krémů jsou ingredience na rostlinném základě doplněné technologií Tri-peptid, která stimuluje syntézu kolagenu a vyplňuje vrásky zevnitř.

Rituál NovAge se skládá ze čtyř kroků:

1. krok - Čištení - zastoupené v tomto případě zjemňujícím čistícím gelem a pleťovou vodou.
Čistícího gelu stačí dát opravdu málo, pleť je po něm krásně čistá, make-up odlíčí bez větších potíží.
Pleťová voda čištění dovrší, póry jsou méně znatelné.
Oba dva tyto přípravky májí úžasnou svěží vůni.

2. krok -  Sérum - které se nanáší pod denní a noční krém, zvyšuje účinek krému. Pleť je po séru krásně projasněná, napjatá. Mě osobně stačí jedna pumpička na celý obličej.

3. krok - Oční krém - speciálně navržen pro oční okolí, aplikátor obsahuje kuličku, která má oční okolí chladit a pomoci krém lépe rozprostřít. Já osobně mám radši aplikátor bez kuličky, ale to záleží na každém, co si raději vybere.

4. krok - Hydratace a vyhlazení pleti - denní krém obsahuje SPF 15, což je skvělé zvláště v těchto měsících jako ochrana před UV zářením, zároveň je po něm pleť krásně vypnutá
Noční krém je hodně výživný a pleť je po něm ráno krásně odpočatá.

Pokud bych to měla shrnout, sada se mi moc líbí, efekt vypnutí pleti je vidět již po prvním použití. Vůně těchto produktů je jedním slovem božská.
Dle mého názoru je sada vhodná pro smíšenou až suchou pleť. Pro období roku -  jara a léta je hydratace dostačující, avšak v zimních měsích bych volila přípravky, které budou hydratovat trochu více.
Pokud máte možnost, určitě si sadu před zakoupení vyzkoušejte u kosmetické poradkyně Oriflame. Já jsem si též sadu vyzkoušela, dostala domu sadu vzorečků této sady a když jsem si byla těmito produkty spokojená,výrobky zakoupila.

Celá sada vyjde na 1899,-

Krásné slunečné dny Jana

12. 6. 2016
Ráda bych tuto recenzi doplnila, tak aby byla dostatečně aktuální.
Při psaní tohoto článku jsem se sadou byla spokojená, cca po dvou týdnech od zveřejnění článku,  se mi pleť hodně vysušila a udělali se na ni suché mapy.
Stav pokožky se mi zlepšil až po užití kosmetiky s větší hadratační složkou od kosmetičky.
Sadu již nepoužívám a nemíním se k ní vrátit, nejspíše obsahuje složky, které mi  po delším používání způsobují alergii.

Komentáře

  1. Vypadá velice pěkně, ale na mě je to moc úkonů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, šup, šup, ať už je to hotové! :-) :-)

      Vymazat
  2. Tak to bych si koupila, ale spíše ve variantě pro pleť mastnější smíšenou. :) Zní to skvěle a pokud to vypadá po prvním "napatlání" tak dobře a jsou viditelné výsledky, chci to. Jen škoda, že to asi není to pravé pro můj typ pleti

    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš možnost vyzkoušej to a uvidíš! :-)

      Vymazat
  3. Hezky napsané, jednoduché a výstižné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to veľmi luxusne, ale snáď takéto niečo ešte nepotrebujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato sada je 30+,ale Oriflame dělá i sadu pro mladší.:-)

      Vymazat
  5. Pěkný článek, vypadá to lákavě :) sadu 30+ také ještě nepotřebuju, ale určitě kouknu na nějakou jinou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks darling :D

    Great review. I'm totally addicted to oriflame products :D

    NEW DIY POST | Pillows Inspired By Tumblr.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Super článok ! :) Veľmi užitočný :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Oh very great set of products darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, to balení me překvapilo a celkove to vypada skvěle :) moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s tebou souhlasit, balení je naprosto luxusní.:-)

      Vymazat
  11. Amazing post! Thanks for sharing!
    much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky