Catrice Zensibility

Zen je opakem rychlého tempa, synonymem klidu a míru.
Čisté, elegantní barvy vyrovnanosti a síly, to jsou stylové produkty ve zmíněných odstínech šedé a růžové, doplněné mocnou červenou, s níž přichází kolekce Catrice Zensibility! :-)


Z nové kolekce jsem si vybrala stíny a tvářenku. Koketovala jsem i s laky, které zaujmou svým netypickým uzávěrem, inspirované japonskou kaligrafií, ale na ty nakonec nedošlo...

Oční stíny Quattro Flexibility mě na první pohled zaujaly svým obalem s bambusovým vzorem, který velmi nápadně připomíná obaly na stíny od MAC. Čtveřice stínů je moc hezky pigmentovaná s matnou a třpytivou úpravou.


Tvářenka Boucing blush má úžasnou práškovo-gelovou konzisteci (nikdy jsem nic podobného neviděla), a úžasnou červenou barvičkou. Obyčejný stětec na tvářenku není na nanášení vhodný, ideální volbou v tomto případě je kabuki štětec na make up.




A na závěr malá ukázka líčení s těmito produkty...:-)

V hlavní roli stíny :-)

Tvářenka :-)

Krásné dny Jana :-)

Komentáře

  1. Moc hezké, tvářenku jsem si nikdy nedokázala nalíčit tak, abych nevypadala jako Marfuša! :-) Asi budu potřebovat nějaký školení ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek i fotky :) kolekce vypadá hezky, líbí se mi ta tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka určitě stojí za vyzkoušení! :-)

      Vymazat
  3. Naozaj ti to sekne :) Veľmi si pekná

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký look! Ta tvářenka vypadá skvěle, taky mám jednu od Catrice a jsem spokojená :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice tvářenky jsou opravdu hezky pigmentované.

      Vymazat
  5. Absolutely stunning! Hope you can also check out my latest post. xx

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  6. This is really beautiful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný líčení! :)

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krasné líčení!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí ty světlé stíny, vypadají tak něžně :) A líčení s těmi produkty vypadá fakt dobře :) !

    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tvarenka vypada moc krasne. I finalni look. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oh very cute blush!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  12. Piękne, takie naturalne i świeże!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

BLACK AND WHITE MASK

Wedding make-up

Accessories