Skleněné pilníky s krystaly Swarovski

Díky serveru Blogerky.cz jsem měla možnost vyzkoušet  tyto luxusní pilníky od firmy Crystales.
A jaké jsou tedy mé dojmy a závěry? Pokud Vás to zajímá, čtěte dál!
K otestování jsem dostala sadu dvou  fialových pilníků, vykládaných kamínky Swarovski.


Musím přiznat, že po otevření krabičky jsem byla překvapená, jak jsou krásné a
vkusné!


Pilníčky jsou zabalené v pouzdře, tak aby se předešlo případnému zničení,  což vidím jako velmi praktickou záležitost - nejen na uskladnění doma, ale i v případě, že pilníček máte s sebou jako já v kabelce.
Výrobek je možné použít, jak na přírodní, tak na umělé nehty. Nehty se díky ošetření skleněným pilníkem netřepí a neztrhávají a jsou celkově hladší.

Nehtíky po 14 dnech používání pilníku. 

Jako velkou výhodu vidím, že se pilovací plocha netupí ani neobrušuje.Pilník je příjemný do ruky, jeho tloušťka je také akorát. Pilovací plocha je velká, takže nehtíky máte upravené raz, dva.
Mezi další klady bych určitě zařadila hygienu, kdy po použití stačí pilník omýt vodou a je opět čistý.
Sklo, z něhož je pilník vyroben neobsahuje žádné chemikálie, ani nebezpečné látky.
Co se týče uchycení krystalů na pilníku, přijde mi dost pevné, ale mám trochu obavu, že časem opadají, ale třeba se mýlím, uvidíme.
Jako jedinou nevýhodu spatřuji v křehkosti pilníku, opatrnost je v tomto případě na místě. Ale to je asi se vším, co tzv. "FRAGILE"
Cena této krásné sady je 189 Kč, což je cena velmi přívětivá.
Osobně si myslím, že se jedná o skvělý produkt, který potěší nejednu ženu, takže také i mě!
A jaké jsou Vaše zkušenosti se skleněnými pilníky?

Krásné dny Jana










Komentáře

  1. Vypadají opravdu nádherně! Díky za tip na dárek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu nádherné! A hlavně praktické! :-)

      Vymazat
  2. Ja také používám skleněný pilnik a nedám na něj dopustit. Mám jeden doma a jeden v práci, v kabelce ho raději nenosim. Jinak musím souhlasit, že mě také hned napadlo, ze je to fajn tip na dárek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že takový dárek každého potěší! :-)

      Vymazat
  3. Už jsem pár skleněných pilníků zlomila takže si je nekupuju i když se mi líbí. Kamínky jsou krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, kamínky vypadají opravdu nádherně! :-)

      Vymazat
  4. Vypadají krásně! Já jsem ho tenkrát odstala od tchýně. Jsem s ním spokojené. Skleněné pilníky mám radši, než ty normální. Ty jsou mi nepříjemné :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu skvělé, nějak jim nemám ani co vytknout! :-)

      Vymazat
  5. Jeden mám doma a je perfektný ;)
    Pozývam teba a tvoje citatelky na moju sutaz:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  6. Very interesting!

    Great post!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. awesome post :)
    Have a nice weekend! Kisses :

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  8. majú naozaj krásny dizajn :) ja plánujem vyskúšať hocijaký sklený pilník, pretože som počula, že sú vraj najlepšie :) inak mám momentálne taký ten klasický kovový, keďže môj papierový sa už rozpadol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! Jsou nejen krásné, ale i účelné! :-)

      Vymazat
  9. Pěkný článek :) pilníky vypadají moc hezky, taky mi nějaké zaslaly, ale zatím jsem je zkoušela jenom jednou :)

    OdpovědětVymazat
  10. What beautiful nail files, such a pleasure to use!

    OdpovědětVymazat
  11. nice!

    http://www.thefashionprincess.it/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny článok, pôsobia veľmi luxusne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Thanks sweetie :D

    Ohn I didn't know about this product but he is so interesting :o

    NEW OUTFIT POST | Fight Life
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Miguel! :-)It's typical czech product! :-)

      Vymazat
  14. Sounds like great product for nails :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Glamorous product! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  16. Great post! Love it! Thanks for sharing! Have a wonderful day!
    much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpovědětVymazat
  17. bella buona e anche molto utile!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  18. I have a glass file and I really like it. These are beautiful designs!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpovědětVymazat
  19. love the files , dont know if I can score them from here.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat
  20. I'm not sure!:-( But thank you for comment! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Thank you for your comment <3
    Um beijinho,
    http://secretsofablondie.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  22. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/ https://www.instagram.com/anastasia_alamode/

    OdpovědětVymazat
  23. Odpovědi
    1. Nejen že jsou krásné, ale zároveň i praktické! :-) Nehty se s nimi dobře pilují! :-)

      Vymazat
  24. Skleněné jsou dle mého nej :) Ten tvůj vypadá moc krásně

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Thes, jsem ráda, že se ti líbí! :-)

      Vymazat
  25. Great product
    kiss
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/03/newchic-wishlist.html

    OdpovědětVymazat
  26. ja sama s nimi žiadne skúsenosti nemám no kamarátka ho raz kúpila pre svoju maminu a povedala, že sa jej rozbil ešte predtým ako prišla domov, takže ho musela ísť vrátiť...:/

    P.S: Ak máš čas, bola by som veľmi rada ak by si zašla na blog mojej sesternice. Je to ešte len začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve či komentáru. Vopred ďakujem.
    www.partofnicol.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ò, to mě mrzí že se jí rozbil! :-( Ráda se podívám! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Aj ja som sa pridala do tejto výzvy, žiaľ pilník som nedostala. Inak je.naozaj krásny. Milujem swarovski kamienky a tento pomník o to viac

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky