FREEDOM

Paletku 12 očních stínů Pro 12 Audacious od Freedom jsem si vybrala v drogerii Teta, kde jsem si ji vyzkoušela na testeru a byla jsem z ní nadšená a těšila se, až si ji poprvé nanesu na víčka! :-)

Pro 12 Audacious paletky a lak na nehty Pro Icons 422. 

Paletka obsahuje 4 matné stíny a 8 stínů se shimmerem, tedy ideální kombinace na kouřové líčení.

Paletky v celé své kráse.
Cena:149,-

Stíny jsou laděné do hnědých, zlatých a růžových odstínu, což je kombinace, z které si zpravidla vybere každý.
Z prvního nanášení jsem byla trochu zklamaná. Stíny na můj vkus dost práší, což vůbec není fajn, když máte nanesen make-up.:-(
Co se týče pigmentace, tak je na víčku spíše průměrná, než dobrá - přirovnala bych ji k paletkán od Avonu.
Výdrž stínů je dobrá, během dne nebylo třeba stíny upravovat.

Líčení- hnědé kouřové na dení nošení

Otázkou zůstává, zda bych Vám tyto stíny doporučila?
Nejspíše ne. Osobně si myslím, že na trhu jsou lepší produkty a v tomto případě platí upřednostňovat kvalitu nad kvantitou.
Náladu jsem si nakonec vylepšila lakem od stejné značky, který je naprosto skvělý a svým barevným provedení je typicky jarním odstínem! :-)

Cena laku 29,-:-)
Jaké jsou Vaše zkušenosti s kosmetikou Freedom?

Krásné dny  Jana


Komentáře

  1. Souhlasím, mě paletka od Freedom taky zklamala. Mám od nich paletku 32 stínů. Čekala jsem od ní skvělou pigmentaci a to se bohužel nekonalo. Jako namalovat se tím dá hezky, ale prostě jsem čekala víc :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama. Porovnávala jsem to s Make up revolution paletkou a ta mi přijde daleko lepší, přestože by se mělo jednat o obdobný produkt.

      Vymazat
  2. Škoda, že jsou stíny nic moc, ale na fotce Ti sluší :))
    A ten lak.. Ještě dnes valím do Tety a skupuju ho ve velkém :D Ještě za tu cenu :D Ale je zase na druhou stranu pravda, že z 90% mám s laky ve slevě nedobré zkušenosti. Ony ve slevě většinou nebývají jen tak. Buď jsou staré a nebo šmouhujou a nebo všechno dohromady. Uvidíme. Každopádně barvička je to nádherná!

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl ve slevě! :-) Standartní cena- a to potěší! :-)

      Vymazat
  3. Tá paletka vyzerá super. Škoda, že nie je veľmi kvalitná :/
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda té kvality :( ale lak je krásný! :)
    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! Lak je hezký barevný a navíc za tu cenu! :-)

      Vymazat
  5. Looks great!

    I like it!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Najprv som si povedala, ze wow to si musim pridat do wishlistu, ale potom som citala dalej a ovicidne usetrim :) Ale na tebe vyzera pekne :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make up se tím dá udělat hezký, ale dá to práci a myslím, ze jsou lepší stíny. Znovu bych si ji nakoupila. Děkuji za hezký komentář! Na GA se ráda podívám! :-)

      Vymazat
  7. Lak jsem měla možnost vyzkoušet a vážně super :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Objednala som si od nich paletu líčiek, som na ňu veľmi zvedavá ;)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi budeš muset dát vědět, jaké jsou! :-)

      Vymazat
  9. Ten lak je skvělý. S Freedom já zatím nemám zkušenost:)

    Natálie
    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem na stíny slyšela hodně chvály a taky jsem o nich přemýšlela, ale jsem ráda, že někdo konečně řekla pravdu a přiznal, že se práší.. tak to do nich teda nejdu :) To už možná vyjdou i lépe paletky od essence, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Já jsem četla také samé pozitivní reakce, proto jsem si ji pořídila...:-(

      Vymazat
  11. Wow! You look so pretty!!! Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  12. Paletku od Freedom jsem nedávno ulovila v Tetě se 30% slevou (a 129 Kč) a musím říct, že jsem s ní celkem spokojená. K aplikaci používám aplikátor a nepřijde mi, že by zase až tak prášila. Co pužíváš za štětec? Na očích mi vydrží až do večera.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  13. Štětce mám od Sigmy, stínovací a blending, tím stíny nanáším.:-) S vydrží souhlasím! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéj, to líčenie ti naozaj pristane :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné paletky a citlivé líčení přesně tak, jak to má být! :)

    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ono s těmito barvičkami ani jinak nejde! :-)

      Vymazat
  16. Such a beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpovědětVymazat
  17. Thanks a lot, my dear :D

    I didn't know this brand, but this products seems to be amazing :D
    Love this polish color. Perfect for spring time :D

    NEW REVIEW POST | Top Cien: Hygiene Products
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  18. I love Freedom but dislike their nail polishes. Gorgeous as they are, they take forever to dry!


    Angie | Chocolate & Lipstick | Beauty, Fashion & Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your opinion and comment! :-)

      Vymazat
  19. I wish I could read what you're saying, but I loved your make up and the nail polish. Pink is such a cute color.

    Have a nice day! :)
    Bi.

    - www.naogostodeunicornios.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am so sorry, that this article isn't in english...:-(

      Vymazat
  20. This is absolutely a great read dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

BLACK AND WHITE MASK

Wedding make-up

Accessories