BC - Beuty cosmetics- parfémy

Na základě kladné recenze, kterou jsem si přečetla na webu www.plesatazpevacka.blogspot.cz, jsem se rozhodla rozlevané parfémy firmy Beuty cosmetic vyzkoušet.


Objednávala jsem ze stránek www.rozlevaneparfemy.cz
A to:
EDP BC026, inspirované Lancome La Vie Est Belle
EDP BC057, inspirované Chanel Chance
EDP BC097, inspirované Chanel Coco Mademoiselle
EDP BC141, inspirované Armani Si.

Při koupi máte možnost si zvolit, kolik ml parfému si zakoupíte, což je moc fajn, páč si můžete vyzkoušet, zda Vám vůně vyhovuje.
Zvolila jsem si dva 30 ml parfémy, jejichž cena je 279 Kč za jeden a dva 2 ml vzorky za 19 Kč.
Mnou objednané parfémy (objednávala jsem vůně, které znám), voní naprosto stejně jako originál vůně.
Co se týče výdrže, hodnotila bych ji jako průměrnou, což znamená, že po cca 3 hodinách je nutné vůni přestříkat.

Takže pokud chcete hezky vonět a nechce se Vám utrácet tisíce za originál vůni, nebo jako třeba já, máte přechodné období, kdy nevíte, jakou vůničku si koupit, určitě nalevaný parfém vyzkoušejte.

Jedinou nevýhodu, kterou spatřuji, je, že v e-shopu neleznete jen ty nejvíce "profláklé", a tím pádem nejvíce oblíbené vůně, takže je předpoklad, že né každý si vybere.

V Praze jsem stánek BC cosmetics neviděla, ale v Plzniv OC Plaza, je možnost  si vůně vyzkoušet, což mi přijde celkem fajn.

Zaujaly Vás nalévané parfémy?  :-)
Máte s nimi zkušenost?

Krásný den Jana

/EN/

Based on positive reviews I´ve read on the web www.plesatazpevacka.blogspot.cz I decideded  to try them.
I have ordered  from www.nalevaneparfemy.cz and I choose 4 parfumes, which fragnances are inspired-  Lancome La vie est Belle, Armani Si, Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle.
Great advantages are that they  smell like real original parfuems. Only one disadventages they have - they don't hold too much long- after three hours you have to recover them.

What do you think about this parfums?

Komentáře

  1. Taky jsem měla možnost vyzkoušet. Nevím jestli to byla úplně stejná značka rozlevaných parfémů,ale Escada Ocean Lounge voněla moc krasně. Za mě určitě palec nahoru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsi byla spokojená!

      Vymazat
  2. Zní to velmi zajímavě.. Jinak budu ráda, když se zúčastníš mé první giveaway http://coffeewithdominique.blogspot.cz/2016/02/1giveaway-blogu.html

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to zaujímavo :) Zbožňujem parfémy a týmto by som určite nepohrdla

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní opravdu skvěle, zkrátka parfémů není nikdy dost! :-)

      Vymazat
  4. O eshopu jsem už četla. Je to zajímavé a to taky tím že mají známé vůně. Pro ty komu se nechce utrácet tolik peněz je to dobré. Mínus v tom celém vidím malou nabídku parfémů a že eshop také nenabízí toho tolik. Já bych si ho nekoupila protože si myslím že lepší ale originální parfém ač stojí třeba kolem 1500 člověku nezrujnuje peněženku natolik aby si ho nemohl jednou do roka nebo za dva roky koupit. Kolikrát člověk vyhází tolik peněz za úplné nesmysly nebo je prokouří apod. že za parfém mi peněz líto rozhodně není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, máš pravdu. Pokud máš oblíbený jeden parfém je to snadné. Své oblíbence si také kupuji v original sklenička. Každopádně mi celý koncept této značky přijde fajn! :-)

      Vymazat
  5. Priznám sa, že o tomto eshope počujem prvý raz a tak mi nebolo spočiatku celkom jasné, o čo ide. Úprimne som za originály, a osobne si budem radšej dlhšie šporiť... Ale to je len názor, nápad eshopu je vcelku zaujímavý :) Pekný článok.

    OdpovědětVymazat
  6. Ceny jsou parádní, se značkou nemám zkušenost a bez vyzkoušení bych si parfém nikdy nekoupila, podle popisu nedokážu odhadnout, jak bude vonět. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že voní úplně autenticky! :-)

      Vymazat
  7. Vypadá to ako skvelý nápad ale myslím si, že originál je predsa len originál. :)

    Pekné fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! :-) Ale na přičichnutí to nepoznáš! :-)

      Vymazat
  8. Beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Ever Bilena Advance Matic Lipstick in High Heels Review and Swatch
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpovědětVymazat
  9. miluju, objednávka hotová!! můžu za sebe rozhodně doporučit!♥♥♥
    plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Thanks a lot dear :D

    I hope you try too eheh :D

    Seems to be an amazing product dear. Love it!

    NEW REVIEW POST | L’Oréal Elvive Óleo Extraordinário
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  12. The problem of these parfums,the durability :(
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  13. Já znám nalévané parfémy pouze když mi je dovezl kamarád z Afriky v takových malých lahvičkách... voní nádherně, ale jsou dost aromatické, tak nevím, zda jsou na běžné nošení, to mám radši decentnější vůně :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak aromatické nejsou, voní úplně stejně jako originál, akorát ta výdrž není taková. Na druhou stranu ani originál nemusí vonět dlouho! :-)

      Vymazat
  14. Amazing post! Thanks for the inspiration! Have a wonderful day!
    Much love, Len
    www.lenparent.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky