Je libo fialovou?

Mám jako každá žena ráda upravené nehty. Co se týče tvaru, délky, barvy, mám v poslední době celkem jasno - a to že nehty kratší, zaoblené a fialové! :-)
Buďme ale upřímní, ona není fialová jako fialová. Je to také lila, bordó a jiné blízké odstíny.


Lak, který jsem si v poslední době dostoblibila je gel lak od Essence.
 Celý obřad lakování se skládá ze tří kroků, které mohou být pro někoho příliš zdlouhavé - Base coatu, barevného essence gel laku a top coatu. Laky celkem slušně zasychají.



Výsledek je famózní, nehtíčky jako ze salónu!


Barva jasná, sytá a velmi lesklá! Výdrž tohoto laku je cca 4 dny.  Poté se místy začne olupovat ( např. na špičkách).
A jak to máte s gel laky od Essence vy? Už je máte vyzkoušené?

Krásný den Jana 


Komentáře

  1. Já vždy lakuji čtyři vrstvy - podlak, 2xbarva, top coat. Zajímá mne číslo tohoto nádherného laku, tedy i toho světlejšího. Díky. Krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za hezký komentář! :-) Světlejší odstín je Essence 48 my lovely diary. A ten druhý Essence 10 true love.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá,přesvědčily jste mě! Zítra vyzkouším a dám vědět, jak to dopadlo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení! Budu ráda za jakoukoliv zpětnou reakci.:-)

      Vymazat
    2. Tak vyzkoušeno... A jsou skvělé, jen pro mě jako člověka, který má nejraději všechno rychle a hned, je to maličko zdlouhavé. První vrstva, druhá vrstva.... Ale výsledek stojí za to :) Díky za tip!

      Vymazat
  4. Hmm, to zni zajímavě. Já vůbec zkušenosti s gel laky nemám. Čekala jsem v tom nějaké záludnosti a složitosti, ale takhle hezky popsané to zní jednoduše, takže mně to taky láká :) Jinak fialová rozhodně super! Raději volím světlejší varianty této barvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! :-) Zní to a zároveň to je jednoduché! Laky mají i ve světlejších odstínech! :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky