Avon Gel finish laky

Novinka kampaně č. 7/2014 - Avon gel finish slibuje nehty jako ze salónu v pohodlí domova!
 A jaké doopravdy jsou? Moje odpověď je - naprosto úžasné! Doufám, že v mé recenzi zaujmou i Vás!
Co tedy tento lak slibuje? Ochranu a vyhlazení, dokonalou barvu v jediné vrstvě, posílení a intenzivní lesk Vámi namalovaných nehtů. Musím upřímně přiznat, že jsem se na vyzkoušení těchto laků vysloveně těšila.
Lak je dodáván v klasickém avoňáckém obalu, kde naleznete i jeho složení. Sklenička laku obsahuje 12 ml Vámi vybraného odstínu.


Avon gel finish jsou nabízeny v 24 odstínech. Já jsem si z celé nabídky, vybrala na vyzkoušení  4 odstíny a to: Orange Crush, Wine and Dine me, Fabulous, Parfait Pink.


Odstíny laků jsou krásně syté a lesklé. Lak jsme však pro větší intenzitu nanášela ve dvou vrstvách. Lak  s drobnými oděrkami  vydrží na nehtech cca týden.

Odstín Fabulous



Odstín Parfait Pink a Wine and Dine me

 V porovnání s normálním lakem z řady nailwear pro + od Avonu - který cca po třech dnech musíte odlakovat, se mi výsledek výdrže, lesku a sytosti barvy Avon finish gelu zdá více než uspokojivý. Jestli lak posílí nehty, nejsem bohužel schopna po týdnu používání posoudit.

Cana laku je 159 Kč, v kampani č. 8 jsou nabízeny 2 Vámi vybrané laky za zvýhodněnou cenu 130 Kč. 

Cělkově jsem s laky spokojená. Poměr ceny a kvality hodnotím velmi kladně.

A jaké jsou Vaše zkušenosti s gellaky či laky od Avonu?:-)

Krásný den Jana





Komentáře

Oblíbené příspěvky